Bezbariérové úpravy městského úřadu

Cílem projektu je zkvalitnění bezbariérového přístupu do budovy radnice, pohybu po budově a odstranění bariér při vyřizování úředních záležitostí. Projekt je zaměřen nejen na odstranění bariér pro osoby se sníženou schopností pohybu, ale také na odstranění bariér osob s poškozením sluchu či zraku.

Značných změn dozná zejména přízemí radnice, kde vznikne zcela nová a moderní recepce uzpůsobená pro obsluhu klientů se zdravotním postížením. Vybraná pracoviště radnice v 1. a 2. patře budou taktéž uzpůsobena pro obsluhu klientů se zdravotním hendikepem. Dojde zejména k uzpůsobení nábytku tak, aby umožnil přístup osob na invalidním vozíku, pracoviště budou vybavena indukčními smyčkami pro přenos hlasu do naslouchadel osob s poruchou sluchu. Ve všech prostorách radnice budou upraveny světelné poměry a na chodbách bude doplněn orientační systém s parametry odpovídajícím požadavkům osob se zrakovým postižením.

Celkové rozpočtované náklady na realizaci těchto úprav jsou přibližně 7,3 mil. Kč vč. DPH. Projekt je součástí záměru bezbariérové trasy č. 2. Spolufinancování realizace je plánováno z dotačních prostředků Ministerstva pro místní rozvoj. Realizace je plánována ve 2 etapách, a to v roce 2019 a 2020. 

Interaktivní mapa

Kliknutím do mapy, otevřete mapový prohlížeč

Interaktivní mapa

Odchycená zvířata

Ztráty a nálezy

Kalendář kulturních akcí

Červen2025
Po Út St Čt So Ne

Odstávky tepla, teplé vody a ČEZ

Pohotovostní telefon pro teplo, teplou užitkovou vodu  (ČEZ Energetické služby) 724606870
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Mohlo by Vás zajímat

foto
Adresa

Městský úřad Horní Slavkov
Dlouhá 634/12
357 31 Horní Slavkov

IČO: 00259322

tel.: +420 354 229 666
e-mail:
podatelna@hornislavkov.cz

ID datové schránky: pm6bqn3

Bankovní spojení:
19-0862175349/0800

Úřední hodiny

Pondělí, Středa
08:00 - 17:30

Úterý, Čtvrtek
08:00 - 15:00

Pátek
08:00 - 13:00

Úřad poskytuje občanům s vážnější zdravotní indispozicí nebo v případech hodných zřetele službu mobilního úřadu pro vyřízení neodkladných úkonů mimo její budovu, popř. i mimo pracovní dobu.

Úřad poskytuje všechny služby CZECHPOINTU i o víkendech na své pobočce v Muzeu v Pluhově ulici. Služba je dostupná pro všechny bez rozdílu bydliště po celou víkendovou otevírací dobu muzea.

obrysová mapa

image
Na úřadě lze platit platebními kartami.
Bezbariérový přístup v celém objektu MěÚ.
Přebalovací pult - přízemí a 2. patro MěÚ.
Dětský mini koutek 2. patro - možnost malování na papír či tabuli.