Projekt pořízení CAS pro hasiče

Projekt pořízení CAS pro hornoslavkovské hasiče 

Město Horní Slavkov realizuje projekt Pořízení velkokapacitní požární cisterny na dopravu vody pro JSDH Horní Slavkov. Předmětem projektu je pořízení velkoobjemové požární cisterny pro složku IZS - jednotku dobrovolných hasičů Horní Slavkov, a to s cílem zmírnit či eliminovat negativní dopady nepříznivých klimatických podmínek, zejména sucha. Hlavním cílem projektu je posílení vybavení základních složek integrovaného záchranného systému technikou a věcnými prostředky k zajištění připravenosti základních složek IZS v exponovaných územích s důrazem na přizpůsobení se změnám klimatu a novým rizikům. Cílem projektu je tedy posílení technického vybavení IZS, konkrétně Hasičského záchranného sboru Karlovarského kraje (dále HZS KVK), respektive JSDH, pořízením nové techniky za účelem řešení mimořádných událostí v důsledku sucha, které má dopad především na vznik lesních a polních požárů. Jde o dosažení plné připravenosti, soběstačnosti a specializovanosti technických a technologických zařízení tak, aby mohlo docházelo k rychlému a efektivnímu zásahu při poskytnutí pomoci obyvatelstvu zasaženému mimořádnou události, a aby docházelo ke zmírnění následků projevů mimořádných událostí.

Na realizaci projektu je poskytována finanční podpora z EU prostřednictvím Integrovaného regionálního operačního programu.

IROP_CZ

Interaktivní mapa

Kliknutím do mapy, otevřete mapový prohlížeč

Interaktivní mapa

Odchycená zvířata

Ztráty a nálezy

Kalendář kulturních akcí

Červen2025
Po Út St Čt So Ne

Odstávky tepla, teplé vody a ČEZ

Pohotovostní telefon pro teplo, teplou užitkovou vodu  (ČEZ Energetické služby) 724606870
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Mohlo by Vás zajímat

foto
Adresa

Městský úřad Horní Slavkov
Dlouhá 634/12
357 31 Horní Slavkov

IČO: 00259322

tel.: +420 354 229 666
e-mail:
podatelna@hornislavkov.cz

ID datové schránky: pm6bqn3

Bankovní spojení:
19-0862175349/0800

Úřední hodiny

Pondělí, Středa
08:00 - 17:30

Úterý, Čtvrtek
08:00 - 15:00

Pátek
08:00 - 13:00

Úřad poskytuje občanům s vážnější zdravotní indispozicí nebo v případech hodných zřetele službu mobilního úřadu pro vyřízení neodkladných úkonů mimo její budovu, popř. i mimo pracovní dobu.

Úřad poskytuje všechny služby CZECHPOINTU i o víkendech na své pobočce v Muzeu v Pluhově ulici. Služba je dostupná pro všechny bez rozdílu bydliště po celou víkendovou otevírací dobu muzea.

obrysová mapa

image
Na úřadě lze platit platebními kartami.
Bezbariérový přístup v celém objektu MěÚ.
Přebalovací pult - přízemí a 2. patro MěÚ.
Dětský mini koutek 2. patro - možnost malování na papír či tabuli.