Základní informace

Základní informace k oblasti zpracování osobních údajů: 

  1. Zpracování údajů, ať je nařízeno zákonem, prováděno z vůle správce nebo po dohodě či se souhlasem dotčených osob, musí být legitimní a nesmí být v rozporu s právními předpisy a dobrými mravy.

  2. Každé zpracování údajů musí být založeno na některém ze základních  důvodů (právních titulů pro zpracování), nejčastěji se jedná o smluvní plnění, výkon právních povinností či plnění zákonného oprávnění, výkon veřejné moci nebo zpracování na základě souhlasu dotčené osoby.

  3. Každý, kdo shromažďuje, dále zpracovává a uchovává osobní údaje, musí jasně vymezit (stanovit a být schopen vysvětlit) sledovaný záměr - účel zpracování údajů.

  4. Všechny způsoby a formy, rozsah zpracování a doba uchovávání údajů musí být vždy přiměřené účelu zpracování.

  5. Pokud detaily zpracování stanoví veřejnoprávní předpis, nelze se od nich většinou odchýlit. Každé zpracování ve veřejném sektoru musí mít jasný zákonný podklad, takové zpracování nelze nahradit souhlasem se zpracováním údajů.

  6. Správce i zpracovatel osobních údajů musí osobní údaje patřičně zabezpečit a chránit organizačními a technickými opatřeními – v míře odpovídající rizikovosti zpracování.

  7. Zpracování by mělo být vůči dotčeným fyzickým osobám prováděno férově, korektně a transparentně. Informace o zpracování poskytované subjektu údajů musí být zřetelné, jednoznačné a srozumitelné, v rozsahu odpovídajícímu konkrétní situaci.

  8. Zpracování nesmí nadměrně zasahovat do soukromí. Správci mohou volit různé přiměřené prostředky zpracování, v případě moderních technologií jsou však povinni zvážit nová rizika i dopady do soukromí jednotlivců. Zejména musí uvážit důvodnost a oprávněnost každého sdílení či zveřejnění negativních či jinak citlivých údajů.

  9. Po naplnění účelu zpracování je dána povinnost osobní údaje zlikvidovat. Delší dobu uchování mohou stanovit právní předpisy (např. nemocenské a důchodové pojištění apod.).

V rámci EU je v každé členské zemi zaručena unifikovaná ochrana osobních údajů, kterou stanoví obecné nařízení (GDPR). Předávat osobní údaje mimo Evropskou unii lze jen za splnění dodatečných pravidel nebo za určitých okolností, jako je např. plnění smlouvy se subjektem údajů.

Kalendář kulturních akcí

Červen2025
Po Út St Čt So Ne

Odstávky tepla, teplé vody a ČEZ

Pohotovostní telefon pro teplo, teplou užitkovou vodu  (ČEZ Energetické služby) 724606870
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Mohlo by Vás zajímat

foto
Adresa

Městský úřad Horní Slavkov
Dlouhá 634/12
357 31 Horní Slavkov

IČO: 00259322

kontakty: zde

e-mail:
podatelna@hornislavkov.cz

ID datové schránky: pm6bqn3

Bankovní spojení:
19-0862175349/0800

Úřední hodiny

Pondělí, Středa
08:00 - 17:30

Úterý, Čtvrtek
08:00 - 15:00

Pátek
08:00 - 13:00

Úřad poskytuje občanům s vážnější zdravotní indispozicí nebo v případech hodných zřetele službu mobilního úřadu pro vyřízení neodkladných úkonů mimo její budovu, popř. i mimo pracovní dobu.

Úřad poskytuje všechny služby CZECHPOINTU i o víkendech na své pobočce v Muzeu v Pluhově ulici. Služba je dostupná pro všechny bez rozdílu bydliště po celou víkendovou otevírací dobu muzea.

obrysová mapa

image
Na úřadě lze platit platebními kartami.
Bezbariérový přístup v celém objektu MěÚ.
Přebalovací pult - přízemí a 2. patro MěÚ.
Dětský mini koutek 2. patro - možnost malování na papír či tabuli.