Zajištění nákupu potravin a rozvoz obědů občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě

Město a Pečovatelská služba nabízí osaměle žijícím a zdravotně indisponovaným občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě a v odůvodněných případech i dalším zajištění nákupu a dovoz obědů. Více v detailu.

Zajištění nákupu potravin a rozvoz obědů občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě

Zajištění nákupu potravin občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě

Město nabízí osaměle žijícím a zdravotně indisponovaným občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě a v odůvodněných případech i dalším (např. těžce nemocným) zajištění nákupu základních potravin, drogistického zboží a vyzvednutí léků. Tuto službu zajišťuje městský úřad na tel. 723 116 077.

 

Rozvoz obědů občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě

Pečovatelská služba zajišťuje osaměle žijícím a zdravotně indisponovaným občanům ve věku 65 +, osobám a rodinám v karanténě a v odůvodněných případech i dalším (např. těžce nemocným) zajištění dovozu obědů.

Dovoz obědů zajišťuje Pečovatelská služba na tel. 602 297 606.

Podrobnosti o vložení záznamu

Datum vložení: 26. 10. 2020 16:21
Datum poslední aktualizace: 26. 10. 2020 16:26
Autor: Správce Webu

Interaktivní mapa

Kliknutím do mapy, otevřete mapový prohlížeč

Interaktivní mapa

Odchycená zvířata

Ztráty a nálezy

Kalendář kulturních akcí

Červen2025
Po Út St Čt So Ne

Odstávky tepla, teplé vody a ČEZ

Pohotovostní telefon pro teplo, teplou užitkovou vodu  (ČEZ Energetické služby) 724606870
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Mohlo by Vás zajímat

foto
Adresa

Městský úřad Horní Slavkov
Dlouhá 634/12
357 31 Horní Slavkov

IČO: 00259322

kontakty: zde

e-mail:
podatelna@hornislavkov.cz

ID datové schránky: pm6bqn3

Bankovní spojení:
19-0862175349/0800

Úřední hodiny

Pondělí, Středa
08:00 - 17:30

Úterý, Čtvrtek
08:00 - 15:00

Pátek
08:00 - 13:00

Úřad poskytuje občanům s vážnější zdravotní indispozicí nebo v případech hodných zřetele službu mobilního úřadu pro vyřízení neodkladných úkonů mimo její budovu, popř. i mimo pracovní dobu.

Úřad poskytuje všechny služby CZECHPOINTU i o víkendech na své pobočce v Muzeu v Pluhově ulici. Služba je dostupná pro všechny bez rozdílu bydliště po celou víkendovou otevírací dobu muzea.

obrysová mapa

image
Na úřadě lze platit platebními kartami.
Bezbariérový přístup v celém objektu MěÚ.
Přebalovací pult - přízemí a 2. patro MěÚ.
Dětský mini koutek 2. patro - možnost malování na papír či tabuli.