Nekvalitní dodávka teplé užitkové vody
Dne 25.2. zaznamenali občané, kteří odebírají teplou vodu z centrálního systému a jsou napojení na okruhy výměníkové stanice č.1 (horní část sídliště) a předávací stanice č.3 (střední část ul. Dluhá a Zahradní) její značně zhoršenou kvalitu. O tomto stavu jsme předem neinformovali, neboť byl způsoben provozním čištěním filtrů a nádrží, které nebylo předem ohlášeno. Provozovatel systému centrálního zásobování tepelnou energií, společnost ČEZ energetické služby se omlouvá za nastalou situaci a vydal k ní následující sdělení:
Na základě stížnosti na špinavou teplou vodu z objektu Dlouhá 643 byl dne 25.2.2020 odstaven příslušný výměník na ohřev teplé vody a byl vypuštěn vyčištěn zásobník spolu s filtrem. Po opětovném šetrném najetí bohužel vždy dojde k určitému vniknutí stržených nečistot a šlemu v potrubí. Abychom zabránili tomu, aby odběratelé sami museli vypouštět celé množství špinavé vody, vždy se snažíne toto provést na vratném potrubí přímo ve výměníkové stanici. Přesto jsme se bohužel včera ani po opakovaném dlouhodobém proplachu nevyhnuli tomu, že se určité množství špinavé vody dostalo k odběratelům, kteří poté i svým konečným odběrem zajistili odtok zbývající špinavé vody z potrubí ve stoupačkách objektů. Poté už došlo k nápravě celé této nepříjemné situace. Všem odběratelům se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
ČEZ energetické služby