Obsah
Odbor správní a vnitřních věcí (OSVV)
- zajišťuje provoz podatelny Městského úřadu Horní Slavkov
- vykonává matriční agendu pro obce ve správním obvodu města (Horní Slavkov, Krásno, Nová Ves): zajišťuje výkon svatebních obřadů, zápisy do Zvláštní matriky v Brně (provádí se v případech, kdy u občana ČR dojde k matriční události v cizině), vydává výpisy z matričních knih, vede správní řízení ve věci změny jména nebo příjmení, přijímá prohlášení o volbě druhého jména, provádí zápisů o uznání otcovství, zajišťuje vydání Osvědčení o státním občanství a Vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství (v případě, když občan ČR hodlá uzavřít manželství v cizině).
- provádí ověřování podpisů a kopií listin
- přijímá hlášení o ztrátě občanských průkazů a zajišťuje jejich předání na příslušné pověřené úřady
- spravuje kontaktní místo veřejné správy, tzv. CzechPOINT, ten vydává výpisy z katastru nemovitostí, obchodního a živnostenského rejstříku, rejstříku trestů, umožňuje podání podle živnostenského zákona č. 72, vydává výpisy z bodového hodnocení řidiče, výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z registru účastníku provozu MAISOH a výpisu z insolventního rejstříku
- vykonává přestupkovou agendu
- vede evidenci obyvatel, provádí přihlašování k trvalému pobytu a vede správní řízení ohledně zrušení trvalého pobytu
- zajišťuje agendu Sboru pro občanské záležitosti
- vede agendu ztrát a nálezů
- zajišťuje organizační přípravu a průběh voleb
- vykonává činnosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
- poskytuje sociální poradenství a další činnosti sociální práce
- přijímá přihlášky do výběrového řízení na přidělení vstupních bytů
Formuláře Odboru správního a vnitřních věcí
Termíny konání svatebních obřadů v roce 2021
Bc. Hana Gregorová, DiS. 
vedoucí odboru
zajišťuje činnosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí, vykonává činnosti sociální práce, zajišťuje provoz podatelny úřadu, přijímá přihlášky do výběrového řízení na přidělení vstupních bytů, zajišťuje organizační přípravu a průběh voleb provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – CzechPOINT
Tel.: 352 350 661, 725 430 562
E-mail: hana.gregorova@hornislavkov.cz
Kancelář č. 204
Dana Novohradská 
úřednice
vykonává matriční a přestupkovou agendu, provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – CzechPOINT, zajišťuje agendu Sboru pro občanské záležitosti
Tel.: 352 350 672, 723 116 077
E-mail: dana.novohradska@hornislavkov.cz
Kancelář č. 205
Alena Kotousová, DiS. 
úřednice - recepční
provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – CzechPOINT , přijímá přihlášky do výběrového řízení na přidělení vstupního bytu, vede agendu ztrát a nálezů, vede evidenci obyvatel včetně provádění přihlašování k trvalému pobytu a vedení správního řízení ohledně zrušení trvalého pobytu, přijímá hlášení o ztrátě občanských průkazů a zajišťuje jejich předání na příslušné pověřené úřady, zastupuje pracovnici vykonávající činnosti sociální práce
Tel.: 352 350 666, 602 284 680
E-mail: alena.kotousova@hornislavkov.cz
Recepce