Obsah
Odbor správní a vnitřních věcí (OSVV)
- Zajišťuje provoz podatelny Městského úřadu Horní Slavkov.
- Vykonává matriční agendu pro obce ve správním obvodu města (Horní Slavkov, Krásno, Nová Ves): zajišťuje výkon svatebních obřadů, zápisy do Zvláštní matriky v Brně (provádí se v případech, kdy u občana ČR dojde k matriční události v cizině), vydává výpisy z matričních knih, vede správní řízení ve věci změny jména nebo příjmení, přijímá prohlášení o volbě druhého jména, provádí zápisů o uznání otcovství, zajišťuje vydání Osvědčení o státním občanství a Vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství (v případě, když občan ČR hodlá uzavřít manželství v cizině).
- Provádí ověřování podpisů a kopií listin (legalizace a vidimace).
- Spravuje kontaktní místo veřejné správy, tzv. CzechPOINT, ten vydává výpisy z katastru nemovitostí, obchodního a živnostenského rejstříku, rejstříku trestů, zřizuje datovou schránku, umožňuje podání podle živnostenského zákona č. 72, vydává výpisy z bodového hodnocení řidiče, výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z registru účastníku provozu MAISOH a výpisu z insolventního rejstříku apod.
- Vykonává přestupkovou agendu.
- Vede evidenci obyvatel, provádí přihlašování k trvalému pobytu a vede správní řízení ohledně zrušení trvalého pobytu.
- Zajišťuje agendu Sboru pro občanské záležitosti.
- Vede agendu ztrát a nálezů.
- Zajišťuje organizační přípravu a průběh voleb.
- Vykonává činnosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí.
- Poskytuje sociální poradenství a sociální práce.
- Vykonává veřejné opatrovnictví.
- Přijímá přihlášky do výběrového řízení na přidělení vstupních bytů.
Formuláře Odboru správního a vnitřních věcí
Termíny konání svatebních obřadů v roce 2024
Termíny konání svatebních obřadů a obřadů k uzavření partnerství v roce 2025
vedoucí odboru - zastupuje tajemník Mgr. Bc. Martin Stark
zajišťuje provoz podatelny úřadu, provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – Czech POINT, vede evidenci obyvatel včetně provádění přihlašování k trvalému pobytu a vedení správního řízení ohledně zrušení trvalého pobytu, zajišťuje agendu Komise Sbor pro občanské záležitosti, vede agendu ztrát a nálezů, zajišťuje organizační přípravu a průběh voleb, vykonává činnosti veřejného opatrovnictví, zastupuje pracovnici vykonávající činnosti sociálně-právní ochrany dětí a sociální práce
Bc. Andrea Uhrinová
úřednice, sociální pracovnice
činnosti sociálně-právní ochrany dětí a sociální práce, vykonává matriční a přestupkovou agendu, provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – Czech POINT, provádí přihlašování k trvalému pobytu, zajišťuje agendu Komise Sbor pro občanské záležitosti, přijímá ztráty a nálezy
Tel.: 354 229 661, 725 430 562
E-mail: andrea.uhrinova@hornislavkov.cz
Kancelář č. 204
Renata Ciperová
úřednice
zajišťuje provoz podatelny úřadu, vykonává přestupkovou agendu, provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – Czech POINT, vede evidenci obyvatel včetně provádění přihlašování k trvalému pobytu a vedení správního řízení ohledně zrušení trvalého pobytu, zajišťuje agendu Sboru pro občanské záležitosti, přijímá ztráty a nálezy, vykonává činnosti veřejné opatrovnictví
Tel.: 354 229 671, 602 284 680
E-mail: renata.ciperova@hornislavkov.cz
Kancelář č. 205
Ing. Jaroslava Rohová
úřednice
zajišťuje provoz podatelny úřadu, vykonává matriční a přestupkovou agendu, provádí ověřování podpisů a listin, kontaktní místo veřejné správy – Czech POINT, provádí přihlašování k trvalému pobytu, zajišťuje agendu Komise Sbor pro občanské záležitosti, přijímá ztráty a nálezy
Tel.: 354 229 672, 723 116 077
E-mail: jaroslava.rohova@hornislavkov.cz
Kancelář č. 205