Horní Slavkov - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Povinné informace

 

Zabezpečuje zpracování komplexních podkladů pro sestavení rozpočtu města včetně dlouhodobých prognóz a předkládá je orgánům města ke schválení. Zabezpečuje rozpis schváleného rozpočtu včetně závazných limitů pro jednotlivé odbory MěÚ a organizace zřízené nebo založené městem. Zabezpečuje zpracování podkladů a předkládání zpráv do rady a zastupitelstva města týkajících se úprav rozpočtu.
Zpracovává finanční analýzy dle požadavků vedení města. Na základě podkladů odborů a organizací zpracovává zprávy pro orgány města o výsledcích hospodaření (závěrečném účtu) města a navrhuje v případě potřeby nápravná opatření. Zabezpečuje komplexní vedení účetnictví města v souladu se zákonem o účetnictví a dle platné účtové osnovy včetně sestavení příslušných účetních výkazů. Zajišťuje platební styk s peněžními ústavy, zabezpečuje úkoly v oblasti zřizování účtů, dispozičního oprávnění a podpisových vzorů u peněžních ústavů. Na základě předložených podkladů odvětvových odborů provádí proúčtování majetku města.
Zabezpečuje úhrady faktur a ostatních plateb dle dispozic jednotlivých odborů. Zabezpečuje činnost pokladny. Zabezpečuje agendu na úseku místních poplatků stanovených podle obecně závazných vyhlášek města. Zabezpečuje agendu spojenou s výherními hracími přístroji.