Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Aktualizace omezení provozu městského úřadu

Typ: ostatní
Omezení provozu Od pondělí 26. 10. je do odvolání uzavřena pokladna městského úřadu. Všechny platby např. za nájemné, odpady, psy provádějte pouze bezhotovostně. Pokud nevlastníte bankovní účet, platbu provedete po odpadnutí uzavření pokladny (v takovém případě nebude vyměřováno penále ani jiná sankce) nebo si vyžádejte informace k platbě na tel. 352 350 678 nebo 720 052 856. Více v detailu.

Provozní doba městského úřadu a Úřadu práce pro veřejnost je pouze v pondělí a ve středu od 12.00 do 17.00 hod.

Pro vyřízení individuálních požadavků a mimo výše uvedenou provozní dobu je nutné se objednat na telefonních kontaktech městského úřadu ZDE a Úřadu práce ZDE

Pokud chcete jen doručit písemnosti je možné tak učinit i mimo tuto dobu na recepci po zazvonění u vstupních dveří úřadu.


Vytvořeno: 9. 10. 2020
Poslední aktualizace: 22. 10. 2020 8:32
Autor: Správce Webu